Hoe laat je boekomslagen spreken?

Door te kiezen voor een onderscheidende kleurstelling, eigenzinnig beeld, soms prikkelende titels en durf. Voor de marketing boeken van Noordhoff Uitgevers ontwikkelt 100pk omslagen met stopkracht. 

noordhoff uitgevers-boek-omslagen-overzicht
Marginnoordhoff uitgevers-boek-omslag-communicatie-handboek-skew
Marginnoordhoff uitgevers-boek-omslag-exportmanagement
Marginnoordhoff uitgevers-boek-omslag-innovatie-en-succes
Marginnoordhoff uitgevers-boek-omslag-marketingcommunicatiestrategie
Marginnoordhoff uitgevers-boek-omslag-risicomanagement
Marginnoordhoff uitgevers-boek-omslag-strategie-voor-dienstverleners
Marginnoordhoff uitgevers-boek-omslag-essentie-van-communicatie

Door te variëren met typografie, illustratieve elementen of juist fotografie is 100pk er in geslaagd een eigenzinnige lijn omslagen neer te zetten.
De Essentie van Communicatie, voorzien van de alternatieve titel ‘boeien, binden, verrassen, verleiden’ wordt in de klas ook wel ‘het sex-boek’ genoemd, dat spreekt voor zich… 

// Klant: Noordhoff Uitgevers / tijdens dienstverband // Branche: uitgever - onderwijs // Werkzaamheden: boekomslagen / basisontwerp / typografie / communicatie /

100pk / Paul Kooi /  disclaimer 
T 06 558 64 605
stuur een e-mail 

©2015-

100pk logo